Wednesday, February 26, 2014

YAZMAK 1
Bu platform özgün bir biçimde kendi sesimi kurmama ve duyurmama  vesile olur inşallah.
Uzun boylu düşünceler olmayabilir burada serd ettiklerim.Sadece söz uçar yazı kalır sözünün hakikatine olan inancımdır.Gün boyu kimi zaman öyle hayallere, düşüncelere dalarım ki, keşke yazaydım bunları diye hayıflanırım neden sonra...Keşke  kucuk bir not alsaydım derim...

Kelimelerden kelime seçmek, yan yana dizerek onları, yeni anlamlar ortaya koymak bana tarifsiz hazlar,heyecanlar yaşatır. Diyebilirim ki, şu fani hayatta bana kamil manada  bir tatmin hissi veren sayılı dünya zevklerindendir yazmak...

Diğer yandan, gün geçtikçe yazmanın bir mesuliyet hatta bir badet olduğu kanaatim de pekişiyor. Sadece kendi sızılarımı, zevklerimi, hayallerimi..yazmakla sınırlı kalmak dun-himmetlikçe görünüyor  bana. Çünkü öylesine haksızlıklara sahne oluyor ki dünya, susmak, görmezden gelmek  tahammülfersa bir azaptir.Hiç birşey yapamazsam da yazmalı, dile getirmeliyim, kayda geçmeliyim bu haksızlığı,adaletsizliği diye dusunurum...

Mesela iletişim dilimizi,üslubumuzu kurgulamamızdaki, düzenlememizdeki sorunlarımızın vahim adaletsizliklere sebebiyet verdiğini görüyorum. Hislerimiz ve hayallerimiz mesela bize muhkem düşüncelermiş gibi geliyor, toplumu ilgilendiren hassas mevzularda kolayca bolkesen ve hiçbir sorumluluk gözetmeden atıp tutabiliyoruz.

Bu adaletsizlikler beni çileden çıkarıyor.Bşlmem ki burada yazağım üçbeş kelime bir ses çıkarır mı,hiç olmazsa birkişinin, benim, yarelerime bir merhem olur mu!

Kanada'dan hayırlı geceler efendim.

No comments:

Post a Comment